Samla filer och information
på en och samma plats.

Sök efter och hitta innehåll när du bäst behöver det. Se förslag på frågor i realtid och få anpassade resultat på webbplatser, filer och personer med matchningar i fulltext i Office 365. Se anpassat innehåll från filer, konversationer, grupper och personer och ta del av andras kunskaper. Använd intranätet för att skicka meddelanden, sköta kommunikation eller dela resurser och nyheter med grupper och organisationen. Du kan skapa webbplatser och portaler som engagerar och ger medarbetarna tillgång till expertis, innehåll, insikter och samlad kunskap.

Spara, dela och samarbeta med filer, samla och spåra data
Samarbeta smidigt och säkert både i och utanför organisationen
Arbeta på bästa sätt oavsett var du befinner dig
Håll organisationen uppdaterad om nyheter, uppgifter och deadlines
Håll reda på all aktivitetshistorik i dina filer
Arbeta med filer offline genom OneDrive
Automatisera era affärsprocesser snabbt och enkelt
Kom igång med Sharepoint.
Vi erbjuder ett komplett kom-igång-paket för att uppsättningen av er Sharepoint för att ert intranät ska bli utformat utefter era behov. Vi utbildar även alla på företaget i hur det funkar och ger tips på bästa arbetssätt för bättre struktur och organisation i Sharepoint.
Kom-igång
$ Från 9 995 kr
/ paket- Workshop för att sätta upp Sharepoint-miljö
- Publicera information och artiklar till medarbetare
- Dela dokument i gemensamma bibliotek
- Publicera event och händelser i er gemensamma kalender